7 Ekim 2012 Pazar

Renkli Patates Salatasi



Gecen hafta dil kursundaki hocamiz icin hazirladigimiz dogum gunu partisinde
benim payimada salata dustu. Bende suslu bir salata yapmak istedim.
Goruntudende anlasildigi uzere cok havali ve lezzetli bir salata.Hatta guzel
sekili bir kaliba basip ters cevirip suslemenizi tavsiye ederim cunku daha
hos gozukuyor.
Ben tasimak zorunda oldugum icin bu sekilde hazirladim.Her ne ise nasil sekil
verirseniz verin sonuc"enfes"olacak.

MALZEMELER
1.kisim
5-6 adet orta boy patates
Yarim paket labne peyniri(cream chesee)
1 cay bardagi kadar rendelenmis kasar
2 yemek kasigi tereyagi
1 cay kasigi tuz
2.kisim
3-4 adet rendelenmis havuc
2 yemek kasigi zeytin yagi
1 fiske tuz
3.kisim
Portakal buyukugunde mor lahana, rendelenmis
1 yemek kasigi mayonez
1 fiske tuz
Suslemek icin
1 su bardagi koyu kivamli yogurt
1 havuc
1 tutam maydanoz
1/2 yarim cay bardagi haslanmis misir

Haslanmis patatesleri sicakken ezin
Icine tereyag,labne , kasari ve tuzu ekleyin iyice karistirin
Borcamin tabanina yarisini yayin

Rendelenmis havuclari zeytin yaginda soteleyin
Sogumaya birakin

Rendelenmis mor lahanaya tuz ve mayonez katip karistirin
Patatesin uzerine yayin
Uzerine havuclari ekleyin
Uzerinede kalan patatesi yayin.

Yogurtu uzerine yayin ve zevkinize gore susleyin.
Ben cicek sekli verilmis havuclarla misir ve maydanoz kullandim.



Hiç yorum yok: