9 Eylül 2013 Pazartesi

Elma canaginda meyve salatasi


Biraz vakit ayirip kendime bir meyve salatasi yapayim dedim,aksamin bir vakti cocuklar ortalik
dagitirken degisik bir sunum olsun deyip bu salatayi yaptim.Bir sitede gormustum sizinlede
paylasmak istedim.Icini kremsantili meyve salatasiyla da doldurabilirsiniz,tabi kalori derdiniz yoksa
Yapimi cok zor degil biraz oyalayici ama sunumu cok hos
Once elmalari yikayip ust sap kismindan bir parmak kalinliginda halka seklinde kesip alin
Alt kismi patates oyucuyla bir canak seklinde bosaltin.Ben cikardigim elmalarin cekirdeklerini
temizleyip salataya dogradim.Ust kismi bir kucuk bicakla cicek seklinde kesin.Bu kismi biraz
oyalayici oluyor tabi.Sonra istediginiz meyveleri kupler seklinde dograyip karistirin ve canaklara doldurun
cicek sapkalari bir kurdan ile uzerine sabitleyin.Afiyet olsun...


4 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

Elma soleni gibi olmus cok guzel gorunuyor afiyetler olsun :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler bu aralar çok ılgılenemıyorum bloğumla bı farklılık olsun ıstedım, begenmenız benı önüre ettı...:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Süper görünüyor emeğine sağlık ben bunu becerem