18 Aralık 2012 Salı

Meksika fasulyeli salata


Salata her vakitte yenilebilen her halde ekmekten sonraki ikinci seydir.Ozellikle ben
aksam yemeklerinde cok seviyorum.Tabi hergun ayni seyi yapmakta yemekte biraz
sIkici olabilir.Ben degisik salatalar yaptikca birde yemeden fotograflarini cekebilme
firsati buldukca yayinliycam insallah.Bu salata et yemeklerinin yaninda mesala balik gibi
yada izgara tavuk gibi cok yakisiyor.Hadi afiyet olsun..

MALZEMELER
4 KISILIK
1 su bardagi haslanmis meksika fasulyesi(ben konserve kullandim)
4-5 marol yapragi
Yarim bag maydanoz
1 orta boy domates
1 salatalik
1 cay bardagi haslanmis misir
2 yesil sogan
1 kucuk kuru sogan
Nar eksisi
zeytin yagi ve tuz

Yesillikleri dograyin,uzerine domates ve salataligi kucuk sekilde dograyip
ilave edin.Misir,fasulye ve sosunuda ilave edip hafif karistirin.

Hiç yorum yok: