6 Eylül 2012 Perşembe

Kaşık Salatası





Bu aralar salatalarla aram cok iyi.Her sofrada koca bir kase
salata mutlaka yapiyorum.Tabi iki kucuk canavarla hizli ve
pratik tarifleri kullaniyorum.Bu gun bir degisiklik yapayim
dedim.Malum sebzeleri asiri dogramak besin degerini
azaltiyor.Ama birazda gorsel bir degisiklik olsun diye kasik salatasi
yaptim.Ben yag ve sosunu cok az kullandim ama sos sevenler icin ben
tam yapilisini yaziyorum.Her yemegin yaninda ozellikle pilavlar
ve pidelerle cok guzel bir ikili.Simdiden afiyet olsun.

MALZEMELER
3 orta boy domates
2 salatalik
1 kucuk kuru sogan
2 dal yesil sogan
2 yesil biber
Yarim bag maydanoz
Yarim kucuk cay bardagi zeytin yagi
1 limonun suyu
1 yemek kasigi nar eksisi
1 tatli kasigi sirke
tuz
(istege gore pul biber ve kekik)

Butun salatalik malzemeleri cok kucuk kupler
seklinde dograyin
Karistirma kabina alin yag,nar eksisi,sirke,limon ve
tuzunu katip karistirin,servis tabagina alin.
AFIYET OLSUN.....

Hiç yorum yok: