2 Ekim 2014 Perşembe

Bal Kabagi tatlisi ve kislik hazirliklar...

Bal kabagi tatlisi benim favori tatlimdir. Goruntusu bile insani istaha getirdigini dusundugum bu kolay tatliyi birde sizlerle paylasmak istedim. 


Cok fazla tuketmesekte bu senede bi kac cesit tursu kurdum. Eger netice guzel olursa sofralarimda fotograflarini goruruz, tatifinide o zaman eklemek istiyorum. Hadi hayirlisi bakalim. 


Mevsiminde kizartmalarimida hazirlayip buzluga kaldirayim dedim...


Buda karniyarik ve guveclik hazirlanmis patlican ve biberlerim.Rabbim afiyetle yemeyi nasip eder insallah.


Buzlukta saklamak uzere yaptigim domates soslarim.

Son olarakta hazir Izmir'li olmusken uzum kurusu yapmakta nasip oldu.Turgutlu'dan ayiklanmis gelen uzumleri guneste kurutmak pekte maharet istemiyor yani . :))





2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayse Hocam, seni tekrardan gormek ne guzel. :)) artik Izmirli oldunuz demek, bizde gecen gun kulaginizi cinlatiyorduk. saglicakla kaliniz :)

Unknown dedi ki...

Sizide gormek cok hos:)) yolunuz duserse basimin uzerinde yeriniz, kendinize iyi bakin, selamlar:))