6 Mayıs 2013 Pazartesi

Semih'in dogum gunu...



Bu haftasonu Semih'in 4 yasina girisini kutladik.Her ayrintisi ayri ayri cok guzel bir partiydi.
Ikramlar,suslemeler,suprizler ve bahcede barbeku esliginde cok hos bir gun gecirdik.Daha once
ozbek pilavindan bahsettigim akrabalarimizin en kucuk ferdinin dogum gunuydu.Aile ve arkadaslarin
davetli oldugu partide yok yoktu.Resimlerde gordukleriniz sadece bir bolumu "malesef"bazi seyleri
istedigim gibi cekemeyince eklemedim.
Bu guzel gunu tertipleyen,bizleride bu guzel gunde unutmayan Ulviye ablama ve Ibrahim abime cok
tesekkur ediyor, cocuklari ve sevdikleriyle mutlu hatta musmutlu uzun hayirli bir omur yasamalarini
Rabbimden diliyorum.Semihcim seninde yeni yasin tekrar kutlu olsun,cok yasa emii.
Simdi gelelim bu guzel gunun fotograflarina..


Enfes Ozbek pilavi(tadiyla gunun yildizi oydu)


Yine bir Ozbek yemegi Samsa.Tarifini aldim en yakin zamanda deneyip paylasacagim.




O kadar fazla cesit vardiki masallah,ikramlarin biri gitti digeri geldi...






Mevsim bahar olunca meyvesiz olmaz tabi,...




Bu yakisikli da dogum gunu sahibi Semih...Bu yilki favori karekteri de Hulk.




Bu da buyukanne icin kesilen dogum gunu pastasi ,cok sagikli bir pasta demi.


Bu da sevimli(!) pinyatamiz hulk.
Ve cocuklarin pinyatayi patlatma mucadelesi.Gorulmeye degerdi,o kadar zor patladiki artik sinirden vurmaya
basladilar ve en sonunda sekerlere kavustular...


Tekrar tesekkurler.....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ya ben yeşil erik istiyorum

Unknown dedi ki...

ahh kuzummm nasil etsek ki yokmu orda yolasakta yesen,kiyamam sana...